Het Alhambra, de pata negra, de branding, en wat je er zelf van maakt

Een verhaal over mijn vader Pim en zijn kunst in de vergeetachtigheid

 

Gepubliceerd door keetkotoun

@MPoweredbyKeet - MaakMuziek - teach Music & Arts throughout empowerment - conduct by giving meaning to content - Transdisciplinary music education - De Voorspeelavond - Maakprojecten - Ontwerpprojecten

Eén opmerking over 'Het Alhambra, de pata negra, de branding, en wat je er zelf van maakt'

  1. Ha Cathy,

    Ik herken wat ik bij mijn moeder ook zie. Als je haar laat praten dan heeft ze het over de dingen die ze nog weet en waardeert. Er zijn dan ook nog wel eens mensen die denken dat het wel meevalt met haar Alzheimer. En de meeste herinneringen gaan over vroeger en zaken die dicht bij haar staan. Grappig genoeg krijgen mijn zussen en ik daardoor ook weer nieuwe dingen te horen. Wat eerder vergeten of niet belangrij k leek, komt nu weer naar boven.
    Maar ja, het proces gaat verder en verder…

Plaats een reactie